Porsche este Marca anului la Frankfurt

Porsche este „Marca anului, iar Matthias Mueller este „Brand Managerul Anului. Producatorul de masini sport si CEO-ul Porsche AG au primit aceste premii in cadrul competittiei Automotive Brand editia 2013, la Salonul Auto International de la Frankfurt.

Consiliul german de design a apreciat „in mod special managementul de brand caracterizat de consecventa si inovatie al Porsche, care, timp de zeci de ani a reusit sa devina reprezentativ pentru longevitate, valoare si calitate prin intermediul automobilelor pe care le produc.'

Bineinteles, Matthias Mueller a fost foarte placut surprins de aceasta onoare in cadrul ceremoniei de premiere. De asemenea, el a subliniat standardele inalte ce definesc Porsche – „inainte de orice, Porsche este sinonim cu premium, adica cea mai buna calitate, fara compromisuri. Nu ne plafonam cand vine vorba de rezultatele noastre si intotdeauna vom cauta sa progresam.' In plus fata de premierea marcii Porsche si a lui Mathias Mueller, noul model super sport 918 Spyder, cea mai recenta generatie Cayman si noua Panamera S E-Hybrid au fost toate apreciate pentru design-ul deosebit. Noul concept pentru showroom-urile din centrele Porsche, alaturi de Porsche Web Specials si revista pentru clienti Cristophorus au fost, de asemenea mentionate.

In plus fata de efortul continuu pentru progres, pentru presedinte este foarte important ca marca Porsche sa inspire incredere. „Clientii nostri se asteapta ca masinile sa combine spiritul sportiv pur cu eleganta, sa aiba cel mai inalt nivel calitativ, sa dispuna de tehnologie inovatoare si sa fie adaptate pentru utilizare zilnica', a spus Mueller. „Acesta este etalonul nostru atunci cand pregatim o schimbare a modelelor sau cand dezvoltam noi masini'.

Aceasta filosofie este cea care a asigurat marcii Porsche o pozitie unica in segmentul premium de-a lungul ultimelor decade. Inconicul model 911, care isi celebreaza aniversarea de 50 de ani anul acesta, este exemplul perfect, care demonstreaza ce se intampla atunci cand traditia si progresul sunt perfect combinate.

Modelul 911 isi mentine pozitia de top pe piata auto de 50 de ani, mai mult decat orice alt model sport. De-a lungul acestor ani, modelul a ramas fidel caracteristicilor originale si a devenit imaginea de neconfundat a Porsche in intreaga lume. Totusi, pentru Matthias Mueller, aceasta este o provocare aparte, si anume aceea de a „transplanta aceste gene unice in ADN-ul celorlalte modele. Pana in prezent am reusit sa ne atingem scopul si nu putem decat sa speram ca vom fi judecati dupa aceste criterii in viitor.'

Adaugă un comentariu