Nissan vrea să vândă mai multe X-Trail plimbându-și clienții cu Toyota RAV4

Cei de la Nissan SUA sunt foarte încrezători în noul Rogue (X-Trail la noi), atât de încrezători încât lansează un atac direct la cel mai puternic rival.

Citește și:

Toyota şi Nissan vor cere despăgubiri Marii Britanii, dacă nu se va ajunge la un acord cu UE

Nissan Z Proto, primele imagini cu urmașul lui Nissan 370Z

Nissan Ariya va intra în producție! 394 CP și autonomie de până la 500 km

Prețul cerut pentru acest Nissan GT-R de off-road pare chiar avantajos

Rareori vedem un produs prezentându-și atributele în comparație directă cu un alt produs rival. Indiferent de domeniu, creatorii produsului fie îl compară cu o versiune anterioară a acestuia, fie îl plasează fie lângă un rival generic.

Nissan SUA iese din acest tipar și promovează, în „cea mai robustă campanie de marketing din istoria Nissan', SUV-ul de clasă medie Rogue comparându-l direct cu RAV4. Și nu e o comparație în cifre, ci una pe care chiar clientul o poate testa pe pielea sa. Astfel, cei care vor să facă un test drive cu Nissan Rogue vor primi, înainte de asta, propunerea să testeze o Toyota RAV4.

„Știm că atunci când clienții vor descoperi noul Rogue prin comparație cu RAV4 vor fi uimiți de standardele noastre, de tehnologia avansată, de designul premium… și, cel mai important, de valoarea generală a mașinii', explică Judy Wheeler, vicepreședinte al Nissan Sales.

Abordarea îndrăzneață adoptată de Nissan aici nu îi deranjează pe cei de la Toyota; dimpotrivă.

„Suntem încrezători că dealerii și clienții deopotrivă vor aprecia calitatea, valoarea, caracterul polivalent și echipările de siguranță care au făcut din RAV4 cel mai vândut SUV (de clasă medie) din State', a spus Bob Carter, șef de Vânzări la Toyota.

Adaugă un comentariu